niedziela, 21 czerwca 2015

Kilka słów o mnie:)

    Witajcie!
Mam na imię Monika, mieszkam w Krakowie - tak wiem piękne miasto:)


           Założyłam bloga aby:

- nie przeglądać bezczynnie Facebooka.
- pokazywać kosmetyki, które uważam za świetne oraz te zwane bublami.
- dzielić się wiedzą jak i ją poszerzać.

           Ciekawostki o mnie:
 -  Jestem pozytywną osobą tworzącą własne słowa.
 -  Nadaje rzeczom imiona.
 -  Piszę teksty piosenek i śpiewam.
 -  Wiele lat tańczyłam tańce latynoamerykańskie,
     niestety musiałam zrezygnować.
 -  Stałam się uzależniona od działu urody.
 -  Pisałam kiedyś bloga o innej tematyce.
 -  Pochodzę z Trójmiasta.
 -  Jestem posiadaczką wysokoporowatych kręconych     włosów.
 -  Mam mieszaną cerę.
 -  Stanie w drogerii i gapienie się na pełne półki to dla mnie     czysta przyjemność.
 -  W przyszłości chciałabym iść w kierunku charakteryzacji, kosmetologii, bądź wizażu.

To na tyle, więcej dowiecie się przy każdym wpisie.

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki!
    Tak, tak, Kraków piękne miasto! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o jezu <3
    ja tak samo jestem uzależniona! :)

    OdpowiedzUsuń