niedziela, 28 czerwca 2015

Moje nowości oraz termin ważności kosmetyków.

Zacznę od tego ,że byłam na zakupach w Rossmanie.
Nasuwa się pytanie co kupiłam.








Nowości w mojej kosmetyczce:
-Garnier Fructis Oil Repair 3,odżywka do włosów zniszczonych,suchych i łamliwych.
-Tusz do rzęs Lovely ,Curling Pump Up
-Lovely,Gold highlighter czyli mój wymarzony rozświetlacz do twarzy.
Ma bardzo dobre opinię,muszę koniecznie sprawdzić na własnej skórze czy jest taki idealny jak mówią.
- Ostatnią rzeczą jest moje ulubione czasopismo Women's Health.
Polecam,jest świetne.
Wiele ciekawych artykułów , przede wszystkim ćwiczenia  i porady z działu urody.
Jak wytestuje te produkty to odrazu zrobię recenzje.
Chociaż są to małe zakupy to jestem szczęśliwa.



A teraz jaki jest termin ważności kosmetyków-czyli w skrócie kiedy nasi ulubieńcy muszą skończyć w koszu:
  
Kremy do twarzy i balsam - 3–6 miesięcy. 
Szminka do ust 3 lata od daty produkcji. 
Cienie w kamieniu, prasowane pudry i róże -  3–4 lat. 
Perfumy, mgiełki, wody toaletowe -  6 miesięcy od otwarcia flakonu. 
Zapachy w butelkach z rozpylaczem znacznie wolniej się utleniają.


17 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej odżywki! Czekam na recenzje :)
    Pozdrawiam!
    mila-wanilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusz do rzęs od Lovely - koniecznie muszę wypróbować :) Jestem go bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten tusz do rzęs z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo to ta odżywka fructis by mi się przydałA, skoro jets do włosów sychych i zniszczonych- idealna dla mnie ! moje włosy teraz mszczą się za te wszystkie lata eksperymentowania na nich grrrrr :/
    muszę wypróbować :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie linka sukienki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci kochana za szczere kliki :* jestem bardzo wdzięczna - gdybym mogła również jakoś pomoc, to polecam się :)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. O tuszu wiele czytałam pozytywnych opinii;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka by mi się przydała.. czekam na recenzje!
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tusz do rzęs miałam- jest świetny :D, co do Garniera- mi szampon z serii "Goodbye Damage" narobił szkód, więc do wszystkich ich produktów podchodzę sceptycznie...

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te rozświetlacz jest podobno cudowny :) Muszę go wypróbować!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię rozświetlacz z Lovely, a maskara jest ok, choć to nie mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubie ten tusz ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego co się orientuje to większość wód toaletowych jakie miałam miało datę ważności 36 miesięcy czyli 3 lata, a pudry mają trochę mniej niż 4 lata :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te odżywkę sprawdza się u mnie super☺ na rozświetlacz tez mam ochotę☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten tusz, rozświetlacz i szampon z tej serii :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com - KLIK
    FACEBOOK - KLIK || INSTAGRAM - KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne produkty :)
    Obs\obs? Ja już i liczę na uczciwy rewanż :))
    http://my-minnie-mouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń