poniedziałek, 22 czerwca 2015

Pielęgnacja włosów - produkty

Cześć
Od dłuższego czasu jestem uzależniona od produktów do włosów i ciała.
Przed zakupem maski,odżywki bądź szamponu ,czytam opinie,idąc do drogerii/marketu wiem czego potrzebuję:)
Parę razy zrobiłam zakupy w ciemno,później tego żałowałam.
O to zdjęcia mojego ,,mini" zapasu:)

Ziaja Mydło oliwkowe.
Świetne pod każdym  względem.
Super nawilża ,nie powoduje podrażnień.
Jest to moje 4 opakowanie.
Zapach jest piękny,po myciu jest się bardzo rześkim.

Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Olive Oil PEG-8 Esters, Panthenol, Polyquaternium-67, Cocamide DEA, Sodium Chloride, EDTA, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Mitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Citric Acid, CI 16035 (FD&C Red No. 40), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5), CI 42090 (FD&C Blue No. 1), CI 47005 (D&C Yellow No. 10). (17.07.2008)

Cena: 6zł / 500ml


Kolejne mydło również marki ziaja.
Jest to kremowe mydło z kaszmirem.
Zaperfumowane słodką kompozycją olejku ylang ylang połączoną z mieszanką piżma,wanilii i nutą cydru.
Super się sprawdza nie tylko pod prysznic ale także do kąpieli.
Skóra po kąpieli pięknie pachnie,jest miękka i delikatna.
Warto pamiętać żeby zbyt długo nie przebywać w wannie,może to wysuszyć skórę.
 
Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocomidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Laureth-4, Glycerin, Polyquaterium-10, Hydrolyzed Keratin, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Citric Acid, CI 17200 (D&C Red No. 33).

Cena: 7,45zł / 500ml



Następny w kolejności jest mój ukochany kallos algae.
Do tej pory miałam trzy kallosy ,ale najbardziej tego pokochały moje włosy.
Nakładam na 30 min do 1godz(jak się zagapie)
Moje włosy przed używaniem tej maski były bardzo suche,łamały się i elektryzowały.
Mam ją już ok 3miesiące,zdecydowanie kupię ponownie.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Olea Europaea Oil, Parfum, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Propylene Glycol, Fucus Vesiculosus Extract, Laminaria Digitata Extract, Spirulina Maxima Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Ascophyllum Nodosum Extract, Benzyl Alcohol, Methylchloroisoth Iazolinone, Methylisothiaz Olinone.

Cena: 11zł w hebe / 1000ml




Kolejne cudo to maska regenerująca gloria .

Tak jak producent obiecuje włosy wyglądają zdrowo,są lśniące i łatwiej się rozczesują.
Maska zawiera witaminę  B5 oraz wyciąg z szyszek chmielu, który wzmacnia nasze włosy i przywraca im połysk.
Nie obciąża włosów.
Cena na tak dobrą maskę  jest śmieszna.
Jestem z niej bardzo zadowolona.
Dodaję do niej kilka kropel kwasu hialuronowego,to wzmacnia jej działanie.

Skład: Aqua, Cetrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Humulus Lupulus Extract, Parfum, Panthenol, E 471, Citric Acid, Methylchloroisothiazolino ne(and) Methylisothiazolinone, Bromonitropropandiol, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Benzyl Salicylate, Citral.


W skrócie Facelle(płyn do higieny intymnej),Babydrem oraz Garnier Ultra Doux z drożdżami piwnymi i owocem granatu.
Delikatne i świetnie radzą sobie z domywaniem olejów( w moim przypadku oliwy z oliwek).
Ten ostatni najbardziej lubię,ma piękny zapach,jest przezroczysty,chociaż nie dodaje objętości.
Po to według mnie są pianki bądź inne kosmetyki do stylizacji.
Babydrem u mnie się tak średnio sprawdził,niby dobry, ale nie do końca.
Co mycie zmieniam szampon.



A teraz czas na odżywkę Garnier Ultra Doux ,Awokado i masło karite.
Same plusy,ładnie pachnie i świetnie nawilża włosy,kłaczki nie  są oklapnięte
po zastosowaniu.
Używałam jej często w połączeniu z żelatyną podczas laminowania włosów.

Skład: Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1). (03.07.2010)

Cena: ok. 7zł / 200ml


A to moje nowe nabytki ,jestem ciekawa ich działania:)



8 komentarzy:

  1. Super produkty :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria szamponów i odżywek z loreala ogolnie jest swietna, wyprobuj polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo przydatne wpisy! :D
    Beda pojawiac sie tez outfity?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo tych produktów :) Ten szampon dla dzieci z 1 zdj pięknie pachnie wg. mnie :)


    ROZDANIE KLIK Zapraszam, wygrywają 2 osoby.


    OdpowiedzUsuń
  5. Z Ziaji jeszcze uwielbiam pokrzywowy szampon. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog,
    zapraszam do wspólnej obserwacji.

    martuskaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń