środa, 24 czerwca 2015

Usta na pierwszym planie.

W tym poście będzie o moich ulubieńcach przeznaczonych do makijażu ust:)

Kocham mocne kolory w odcieniach ciemnego różu,fioletu,bądź czerwieni,blade kolory sprawiają ,że zdecydowanie wyglądam jak trup.


Pierwsza to pomadka z Essence Blush My lips o odcieniu 12,
Jest to odcień bardzo ciemnego różu.
W jednym słowie przepiękna.
Szminki Essence poprostu wielbię.
Na żywo wygląda na róż wpadający  w delikatny fiolet.

Następna również z Essence ,Natural Beauty 07.
Odcień jest bardzo naturalny,zbliżony do koloru moich ust.
Niestety zdjęcie nie obrazuję idealnego koloru.




Kolejna to Paese Manifesto odcień 905.
Ma kolor soczystej czerwieni.
O tej szmince/błyszczyku mogłabym pisać same superlatywy.
Jest mega trwała i wydajna,mam ją około roku.
Jesz,pijesz a ona dalej się trzyma.
Polecam:)

Czwarta w kolejności jest szminka Lemax Colour:)
Niestesty nie jest trwała,bo czego można oczekiwać za 3zł.
Mimo niskiej ceny bardzo ją lubię.
Mega mocna i ciemna czerwień,niestety nie widnieje na niej żadna informacja co do koloru.


Piątą i przedostatnią jest  MIYO no.10 l'amore
Maluję nią usta na codzień.
Jest to odcień ładnego dziewczęcego różu.
Co jej mogę przyznać to napewno trwałość i piękny zapach waniliowego budyniu.
Muszę zakupić więcej szminek  MIYO.


Ostania na liście jest Avon ColorTrend ,Deluxe.
Ciemny fiolet wpadający  w brąz.
Świetna dla brunetek,dla blondynek nie polecam.
Szminka nie jest trwała,często trzeba ją poprawiać.
Jednak i tak przepadam za jej barwą.
Mam ją na ustach w poście o mnie.

Ostatnim produktem do ust jest konturówka z Essence lipliner ,15 Honey Berry.
Kocham ją za ciemny odcień.
Konturuje nią usta a następnie wypełniam pomadką pierwszą w tym poście.(na ustach wyglądają idealnie, też nie mogłam uwierzyć,że będą takie świetne w połączeniu)

Następne, które dopiszę na kolejną listę zakupoholika będą te z Golden Rose velvet matte.
Macie je ?Lubicie?

Jeśli posiadacie inne piszcie jakie:)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam czerwienie! :)
    Chociaż rzadko korzystam, to mam swój błyszczyk od Revlona i jak go używam, czuję się najpiękniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wole róż! :)

    Zapraszam do mnie: caroberry.blogspot.com

    Obs. za obs.?

    Daj znać u mnie... ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam jajeczek eos i czasami różowej pomadki Baby Lips :)
    Poklikasz w linki? Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wielu blogach widziałam już tą konturówkę z essence, więc myślę, że w najbliższym czasie ją kupię i sama wypróbuję :)
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tą pomadkę z essence i jak na pomadkę za 10 zł jest okej :)
    mam numerek 01 coral calling :'3 obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wiele pomadek, ale jakoś nie moge dobrać odpowiedniego dla mnie koloru, nawet profesjonalistka miała problem ale szukam dalej, moze kiedyś znajdę!

    OdpowiedzUsuń