piątek, 17 lipca 2015

A co z pudełkami po jedzeniu?

Pudełka po surówkach bądź owocach nie muszą koniecznie skończyć w śmietniku.
Świetnie sprawdzą się jako pojemniczki przechowujące nasze ukochane kosmetyki.
Nie chodzi mi o stałe zbieranie pudeł,ale o jednorazowe zaoszczędzenie pieniędzy:)
Po co wydawać 60zł,nawet i więcej na fachowe pudełeczka,pudła,skoro można prostym sposobem poradzić sobie z naszą kolekcją produktów do makijażu.
Tym razem zdjęcia nie najlepszej jakości,ponieważ aparat chwilowo ma moja siostra. 

 
Uważam,że jest to idealny pomysł.
Mam nadzieję,że was natchnęłam:)

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, też bardzo fajnie jakby się je jakoś ozdobiło własnoręcznie ^^

    http://yukinephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł :) Sama wykorzystuję do przechowywania kosmetyków pudełeczka po Ferrero Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł! Jeszcze można by je ozdobić, albo chociaż przywiązać kokardka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł , ja też czasami przechowuję różne rzeczy w pudełkach po jedzeniu ;)
    Zapraszam na mój blog : http://salszon-lifestyle-party-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń