czwartek, 16 lipca 2015

Bell- Czyli biedronkowa Strefa piękna

Będąc dziś na zakupach w Biedronce odkryłam strefę piękna:)
U mnie powstała niedawno.
Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku marki Bell, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą.
Cechują się niską ceną, nieprzekraczającą 14zł.
Koleżanka była posiadaczką pudru prasowanego matującego - Bell,Look Now!,HD Powder,twierdzi,że jest świetny.
Oprócz pudru zainteresowało mnie kilka innych produktów
O to one:







Interesujące są również lakiery,kolory są przepiękne.
No i te delikatne róże,w końcu nie ,,ala" Barbie.
Z cieni marki Bell przemawiają do mnie głównie brązy-kocham delikatny makijaż oka,bądź smoky eyes(koniecznie w brązach)
Czarne cienie nie wyglądają u mnie dobrze, nie tylko dlatego, że moje oczy są małe, a czarny kolor zdecydowanie je pomniejsza.
Drugim powodem nieużywania zbyt ciemnych cieni są moje opadające powieki.
Zapomniałabym o bronzerach,testując nie widziałam dużej ilości świecących drobinek, to wielki plus.
Na pudry skuszę się gdy skończę mój ukochany z MIYO, kocham i jeszcze raz kocham.

Skóra jest naprawdę matowa.
Mam również pomadkę z MIYO ma piękny zapach budyniu waniliowego.

 Macie kosmetyki z Bell?Kupić?Jak się podobają piszcie w komentarzach?


5 komentarzy:

  1. Miałam lakier z Bell i całkiem dobry był.

    Zostałaś nominowana do LBA
    Więcej szczegółów
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/2015/07/nominowana.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam lakiery, korektor, maskarę, cienie i uwielbiam Biedronkową Strefę Piękna, bo można dostać masę rzeczy w cenach niższych niż np w Hebe. No a na puder transparentny chyba się wreszcie skuszę :)
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/kosmetyczny-zawrot-gowy-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już skorzystasz z tych kosmetyków to koniecznie daj znac jak się sprawdzily :) obserwuje :)

    http://gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam tych kosmetyków, ale lakiery wyglądają świetnie :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że w Biedronce mozna znaleźć Bell, nie w każdej ale mam nadzieje ze niebawem dostęp będzie łatwiejszy, moja uwaga jest oczywiscie przyciągnięta przez lakiery ;) Ciesze się, że dołączyłam do grona Twoich obserwatorów

    OdpowiedzUsuń