niedziela, 19 lipca 2015

Laminowanie, a co to takiego?

Idealne rozwiązanie dla zniszczonych kudełków.
Co otrzymamy poprzez laminowanie ?
Przede wszystkim gładsze, miękkie, miłe w dotyku i pięknie błyszczące włosy.
Nasza czupryna przestanie się elektryzować.
W moim przypadku pojawiają się ładne i delikatne fale:)

Przygotowanie jest bardzo proste:
-3 łyżeczki żelatyny
-4 duże łyżki gorącej wody
-2 łyżki odżywki/maski do włosów
U mnie taka ilość się sprawdza.
Należy  dokładnie wymieszać tak aby grudki zniknęły, nałożyć czepek i ręcznik, po upływie godziny spłukać chłodną wodą, by zamknąć łuski włosa.
Nie bójcie się zapach się nie utrzymuje.

Uwaga!
Zawarte w żelatynie proteiny mogą sprawić, że włosy staną się suche,puszące się,wizualnie zniszczone oraz kruche (typowe zjawisko przeproteinowania), dlatego zabieg należy przeprowadzać nie częściej niż co 2-3tygodnie.

Przeproteinowanie- przekarmienie włosów proteinami takimi jak:
*Żelatyna, Żółtko jaja, Keratyna, Jedwab, Proteiny mleczne bądź L-cysteina


Co gdy przeproteinujemy włosy..?
*Umyć kłaki szamponem z SLS
*Nawilżyć włosy np: maska z siemienia lnianego, aloesu,miodu.
*Częstsze olejowanie, koniecznie oleje nie wnikające w głąb włosa np: oliwa z oliwek

5 komentarzy:

  1. Szczerze nigdy nie słyszałam o laminowaniu. XD :))
    Zapraszam na recenzję → W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI :))
    Udanych wakacji...C:

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę nie znałam takiej metody ;) cieszę się że tu wpadłam ; * http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i post!
    Zapraszam do mnie :) www.loovely4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na początku nie wiedziałam co to laminowanie ale teraz już wiem ;) bardzo przydatny post
    zapraszam do mnie
    http://stachooowiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, zadbane włosy :) Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń