niedziela, 26 lipca 2015

Paese- parę moich ulubieńców

Marka Paese jest wszystkim dobrze znana, często spotykamy wysepki i sympatyczne panie konsultantki.
Dawniej występująca pod nazwą Euphora.
Działania Paese wyróżnił ,,Twój styl" nazywając Doskonałością Roku 2010.
Kosmetyki są naprawdę świetne.
Przygodę z produktami zaczęłam na wyspie w Bonarce, kiedy na dzień kobiet poszliśmy z chłopakiem kupić jakieś nowe cudeńko.
Na miejscu była oczywiście wizażystka, która naprawdę miała talent w ręku:)
Nie dość, że wyszłam w pięknym smoky eyes to również mogłam cieszyć się zakupem.
Produkty tej marki są przede wszystkim wydajne i trwałe.

Ulubieńcy:
Szminka Manifesto odcień 905.

  • Ma kolor soczystej czerwieni.
  • O tej szmince/błyszczyku piszę kolejny raz.
  • Jest mega trwała i wydajna,mam ją około roku.
  • Jesz,pijesz a ona dalej się trzyma.
  • Używam jej bardzo często.
Puder ryżowy (stara wersja) 

  • Wiele z nas ma problem z dobraniem idealnego odcienia, zawsze trafi się lekko ciemny bądź za jasny, po zakupie taki problem znika.
  • Biały proszek na twarzy zmienia się w puder transparentny.
  • Matuje, nie wysusza, wydajny.
  • Przeznaczony do cery tłustej lub mieszanej.
  •  Jestem posiadaczką cery mieszanej- często mam problem ze strefą T, ale policzki są suche:)

Baza pod makijaż, matująca
  • Baza ta świetnie matuje, wygładza i utrwala makijaż.
  • Zawiera dużą dawkę witaminy E.
  • Przeznaczona do cery mieszanej.


Z całego serca polecam te produkty, byłam z nich zadowolona i sądzę, że puder i baza jeszcze zagoszczą w mojej kosmetyczce:)

Nie mogę się doczekać jutrzejszej rozmowy o pracę, właśnie w Paese.




6 komentarzy:

  1. Już kilka razy buszowałam po stoisku i szafie Paese, ale jakoś nigdy nie mogłam wybrać nic dla siebie. Kupiłam za to potrójne cienie z naturalnych kolorach dla mojej mamy. Też ich czasem używam i muszę przyznać, że dają radę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z paese ma puder ryżowy i jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczególnie ten puder ryżowy bardzo ciekawie się prezentuje.
    Jakie pędzle do makijażu najlepiej wykorzystać do jego nakładania? Polecisz coś konkretnego?
    Bo wydaje mi się, że od tego też w dużej mierze zależy ostateczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładałam go gąbeczką, która była dołożona do pudru:)
      Puder ten miałam wieki temu:)

      Usuń
    2. Sądze, że całkiem dobrze się sprawdzi Hakuro H100 pędzel kabuki do pudru:)

      Usuń