piątek, 10 lipca 2015

Ściąć,zapuścić,pielęgnować!Nic trudnego:)

Po nieudanej próbie zejścia z czarnego koloru do blondu i ścięciu na boba.
Zaczęłam zapuszczać włosy.
Bob po wizycie u fryzjera był cudowny ale pierwsze umycie zniszczyło wszystko.
Zapragnęłam znów długich włosów.
Nasuwa się pytanie czemu włosy z mega długich stały się króciusieńkie .
Moje kłaczki zostały bardzo zniszczone,nic nie pomagało.
Przez rok moja czupryna w dotyku wydawała się sucha.
Nie mogłam tego znieść.
W misji o piękne i długie włosy pomogło mi wiele produktów:

1.Odżywka Farmona Jantar,Odżywka z wyciągiem z bursztynu.
Nie polecam na włosy, gdyż może wysuszać,na skórę głowy świetna i naprawdę działa na porost.
Dowodem na jej działanie jest wysyp baby hair.
Słyszałam ,że niektóre dziewczyny odczuwają swędzenie po użyciu.
Ja tak nie miałam, mnie nie swędziała skóra.
Dziwne ,że nawet łupież mi przeszedł ,a nie ma nic o tym na opakowaniu;)

2.Drugie w kolejności są drożdże.
Jest to moje trzecie opakowanie.
Miałam już przerwę w kuracji drożdżowej;)
Gdy przyjmuję drożdże przyrost włosów na miesiąc wynosi ok.2,5-3cm.
Warto pamiętać o systematyczności.
Wielkim plusem jest przede wszystkim niska cena.
Próbowałam pić drożdże babuni ,ale nie były zbytnio apetyczne,zdecydowanie wolę w tabletkach.
Są również dobre na cerę,wypryski znikają:)


3.Wypadają,a chcesz mięć długie kłaki,polecam mieszankę ziół skrzyp/pokrzywa.
Odkryłam ją dzięki Anwen i bardzo jej za nią dziękuję. 
Może nie są super tanie i przez niektórych nie uważane za smaczne.
Mi smakują.Co do wydajności to skrzyp starcza na dłużej,jak widać pokrzywa  się już kończy.

A teraz parę zdjęć z ,,niszczeniowej"przygody

 *Włosy przed rozjaśnianiem.



* W trakcie rozjaśniania:
   Tutaj o to widać jajko na włosach.
   Nasada biała,końce pomarańczowe.



 *Widoczne zniszczenie.
Suche włosy,okropne końcówki.

  *Mój znienawidzony pseudo bob:


A teraz moje aktualne pukle:)
Zdjęcie bardzo słabe,ale widać już lekkie fale.
Zdecydowanie lepsze niż ten bob.

Rada dla dziewczyn,które pragną szybkiego wzrostu włosa.
Bądź cierpliwa i systematyczna.

4 komentarze:

  1. Bobik na tym zdjęciu jest przecież piękny!
    A aktualne fale.. sama bym takie chciała, bo ja mam włosy długie i proste jak druty.
    Myślę o tych drożdżach w tabletkach... naprawdę są takie świetne? Próbuję pić drożdże babuni, ale właśnie.. smak, no cóż. Piję, bo chcę coś zmienić. Ale skrzyp i pokrzywa pycha - zresztą już nawet nie kupuję, tylko mam z ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń