wtorek, 21 lipca 2015

Trzy razy Nie! Niestety nie przechodzicie dalej.

Rival de Loop, Beauty Balm 6 in 1 (Krem rozświetlający 6 w 1)
Co mówi producent:
Rival de Loop Beauty Balm to doskonała pielęgnacja na dzień, oferująca idealne pokrycie i optyczne wygładzenie.
Zrównoważony kompleks kwasu hialuronowego działa nawilżająco.
Kofeina wspomaga mikrokrążenie skóry.
Pielęgnacja olejkiem migdałowym, olejkiem z jojoby oraz masłem shea sprawia, że skóra staje się sprężysta i jest chroniona przed wysuszeniem.
Subtelne pigmenty kremu wyrównują koloryt skóry, która sprawia wrażenie gładszej.
Filtr przeciwsłoneczny SPF 15 codziennie chroni skórę przed promieniowaniem UV.
Działanie 6w 1:
- nawilżająca pielęgnacja,
- efekt promiennej cery,
- pokrycie zaczerwienień i nierówności,
- ukrycie małych zmarszczek,
- zmatowienie,
- filtr SPF 15.
Nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.
Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
Nie zawiera parabenów.

Skład: Aqua, Ethylhexyl, Triazone, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Dibutyl Adipate, Methyl Glucose Sesquistearate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Panthenol, Parfum, Magnesium Aluminium Silicate, Talc, Xanthan Gum, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Sodium Hyaluronate, Potassium Sorbate, Caffeine, Disodium Edta, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Pantolactone, Glyceryl Oleate, Cl 77891, Cl 77492, Cl 77491, Cl 77499.

Moja opinia:
Efekt promiennej cery, raczej pomarańczy z Tesco, krem roluje się, ciężko się rozprowadza, szybko zasycha, jest beznadziejny, skusiła mnie promocja, tworzy smugi, nie matuje, nie kryje, najjaśniejszy odcień sprawia, że wygląda się jak po spaleniu na solarium, chyba według producenta twarz pomarańczowa ,,ala" barbie jest subtelnym pigmentem.

Synergen, Deckendes Make-Up
 
 Słowa producenta:
Tonujący krem odpowiednio nawilża skórę oraz tuszuje jej niedoskonałości nie zamykając porów.
 Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia że się nie błyszczy.
Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości.
Skóra staje się delikatna w dotyku, a fluid zapobiega stanom zapalnym.
Dostępny w 3 odcieniach.

Skład: Aqua, Propylene Glycol, Caprylic/Capric, Triglyceride, Octyldodecanol, Magnesium Aluminum Silicate, Stearic Acd, Cetyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Magnesium Myristate, Hydrogenated Polyisobutene, Kaolin, Glycerin, Talc, Bisabolol, Triethanolamine, Xanthan Gum, Phenoxythanol, Farnesol, Cocoglycerides, Glyceryl Stearate, Cyclopentasiloxane, Sodium Lauryl Sulfate, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Sodium Lacatete, Sodium PCA, Methylparaben, Allanton, Ethylparaben, Propylparaben, Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Sodium Chloride, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Sodium Benzoate, Lactic Acid, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Coumarin, Eugenol, Butylphenyl(+/-CI 77891, CIl 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007)

Moja opinia:
Zastyga na twarzy BARDZO SZYBKO, robił plamy i efekt maski, uwydatnia suche skórki, mimo, że wzięłam najjaśniejszy i tak był mega ciemny, mogli pomyśleć o bladziochach, nie nadawał naturalnego wyglądu, zapach nieprzyjemny.
Puder synergen był nieco lepszy, ale też bez szału.

Oba wylądowały w koszu.
Niech was nie skusi niska cena,  te produkty są do kitu.
Zdecydowanie wolę wydać troszkę więcej na podkład lub puder, niż kupić te dwa buble.
Innym bublem jest odżywka do włosów Odżywka do włosów normalnych i matowych, Garnier Ultra Doux z olejkiem eterycznym z lawendy i róży z regionu Grasse.

Co mówi producent:
Przywraca włosom miękkość i blask.
Ułatwia rozczesywanie, nie obciąża włosów.
Naturalne bogactwo Prowansji przez wieki było źródłem dobroczynnych roślin.
Rośliny i wytworzone z nich składniki pozwoliły odsłonić prawdziwe tajemnice piękna, przekazywane sobie przez kobiety z pokolenia na pokolenie.
Zainspirowały słynne zabiegi upiększające, które są popularne do dziś.
W odżywce w nowoczesny sposób zastosowano ekstrakty i olejki eteryczne prosto z Prowansji.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dipalmtoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glyceryl Stearate, Quaternium 80, Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Geraniol, Rosa Centifolia Extract/Rosa Centifolia Flower Extract, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Citronellol, Lavandula Angustifolia/Lavender Oil, Glycerin, Parfum (15.08.2013.)

Moja opinia:
Produkt ten kompletnie z nie robi nic z włosami.
Skusiła mnie cena 4zł na promocji w Tesco oraz mój ulubiony zapach lawendy.
Bardzo rzadka konsystencja, nie nawilża, nie nabłyszcza, wcale nie odżywia włosów.
Służy mi do golenia nóg i w tym jest całkiem niezła:)

13 komentarzy:

  1. Ciekawe opinie. Próbowałam podkładu z synergen i także nie byłam zadowolona.
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post będę wiedziala czego się wystrzegać w sklepach :)

    http://gabriellaaa6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rival de Loop pod oczy również mi się nie spodobał i mam podobne odczucia jak Ty :)
    Kremów z Synergen nie miałam, tak samo jak akurat tej odżywki. Ja bym ją jednak zużyła w końcu jako odżywkę b/s :) Morelową tak zużyłam i w tej roli się super sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! Subtelny pigment mnie przeraził, dzięki za ostrzeżenie :)
    ******************************************************************************************
    MOGŁABYŚ MI POMÓC I POKLIKAĆ W 7 LINKÓW W MOIM OSTATNI POŚCIE? Byłabym bardzo wdzięczna! W zamian za poklikanie mogę polecić Twojego bloga lub go zaobserwować :)

    POZDRAWIAM!
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu jakoś nigdy mnie nie kusiła marka Rival de Loop ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że wyrażasz szczerą opinię na temat tych produktów
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ani jednego produktu nie miałam i raczej nie zakupię ;) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego z nich na szczęście nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety też zawiodłam się na Rival de Loop :/

    OdpowiedzUsuń
  10. No to już wiem co omijać szerokim łukiem, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że wyrażasz swoją opinie na temat tych kosmetyków, dzięki tobie wiem jakich kosmetyków unikac :)

    OdpowiedzUsuń