sobota, 11 lipca 2015

Upolowane na promocjach.

Nie ukrywam kocham zakupy,gdy tylko mam coś nowego zmienia mi się humor.
Co  znalazłam na półkach w drogeriach/aptece/itp..?
A więc kolejno..
Long 4 lashes,Serum przyspieszające wzrost rzęs.(prezent od chłopaka)
Serum wydłuża,zagęszcza i wzmacnia rzęsy ,widocznie poprawia ich kondycję.
Zawiera bimatoprost,kwas hialuronowy,prowitamine B5.
Stosowanie:
Na noc wzdłuż linii rzęs.
Serum starcza na okres 6miesięcy.
Jeszcze nie ma widocznych efektów,ponieważ mam go niecały miesiąc.
Zakupiony w Niezapominajce za ok.50zł.



 A teraz długo wyczekiwane przeze mnie Naturalne Syberyjskie Czarne mydło do ciała i włosów Babuszki Agafii .

Miałam już okazję wytestować,więc skusiłam się na kupno.
Niestety dotychczasowa cena była zbyt wysoka na mój miesięczny budżet.
Czekałam na promocję i się pojawiła.
Mydło z tańszą ceną jest w drogerii Pigment.
Już podczas mycia włosy wydają się miękkie,nie wysusza włosów,ma gęstą konsystencję.
Świetnie się pieni.
Mini składniki mydełka:
*Uczep Trójlistny (Bidens Tripartita)
*Krwawnik pospolity (Achillea Millefolium)
*Pokrzywa (Urtica Dioica)
*Rumianek (Chamomilla recutita)
*Szałwia (Salvia officinalis),
*Glistnik (Chelidonium Majus)
*Melisa (Melissa officinalis) 
*Miodunka plamista (Officinalis Pulmonaria)
* Żywica sosnowa (Pinus Silvestris)
Większy skład:
 SKŁAD (INCI): Aqua, Cedrus Deodara Oil, Davurica Soybean Oil, Abies Siberica Oil, Hippophae Rhamnoides Altaica Oil, Juniperus Communis Oil, Amaranthus Caudatus Oil, Rosa Canina Oil, Arcticum Lappa Oil, Linum Usitassimum Oil, Salvia Officinalis Intractum, Chelidonium Majus Intractum, Melissa Officinalis Intractum, Pulmonaria Officinalis Intractum, Chamomilla Recutita Intractum, Bidens Tripartita Intractum, Achillea Millefolium Intractum, Urtica Dioica Intractum, Sodium Laureth Sulfate, Sorbitol, Cocamide DEA, Arctostaphylos Uva-Ursi Extract, Inula Helenium Extract, Polygala Sibirica Extract, Pinus Silvestris Extrakt, Alnus Glutinosa Cone Extract, Rhodiola Rosea Extract, Evernia Prunastri Extract, Usnea Barbata Extract, Picea Siberica Extract, Saponaria Alba Extract, Saponaria Rubra Officinalis Extract, Glycyrrhiza Glabra Extract, Altaea Officinalis Extract, Rhaponticum Carthamoides Extract, Ozocerite, Tar, Inonotus Obliquus, Propylene Glycol Chenopodium Ambrosioides, Larix Sibirica Extract, Petrolium Distillates Oil , Methylisothiazolinone.
Cena: z 41 (czasami ok. 50zł ) na 31.99zł
Uważam ,że jest to kusząca cena.
Migiełka do ciała,Jacques Battini,White Musk.
Piękny,delikatny,kobiecy zapach.
Były trzy do wyboru Spiced Mango,Juicy Bery i moja.
Tamte  dwa zapachy według mnie były za słodkie,a takich zapachów nienawidzę.
Jak na migiełkę to w miarę długo pachnie.
Cena:19.99zł w Hebe.

Ostatni jest tonik,Bio Naïa -Ma lotion tonique czyli tonik z wodą z pomarańczy.
Nie ma ładnego zapachu,śmierdzi jak płyn do podłóg,ale jest dobry:)
Nie podrażnia mi skóry i świetnie orzeźwia.
Cena:5,99 w E.Leclerc

16 komentarzy:

  1. Zastanawiam się właśnie nad upolowaniem czegoś do moich rzęs, bo ostatnio trochę je zaniedbałam.
    Manzulog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele ostatnio na blogach o czarnym mydle. Aż się skuszę. Muszę wpisać na listę kosmetycznych życzeń :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam;) jest cudowne.
      Skuś się koniecznie;D

      Usuń
  3. Bardzo lubie te odzywke Oceanic :) Efekty sa naprawde fajne :) Milego uzywania!

    OdpowiedzUsuń
  4. to mydło mnie interesuje od dawna :)
    zapraszam do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2015/07/soooo-hot.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe produkty wcześniej o nich nie słyszałam
    http://idonotknowittoanutter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam zamiar kupić jakiś preparat do moich rzęs ;)
    Pozdrawiam , xoxo
    Zapraszam do mnie .

    aniasblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie skuszę się na tą mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta mgiełka !!! musze ją mieć ! :D
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tej mgiełki i serum. Świetny blog.
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Och... chyba skuszę się i kupię tą mgiełkę.
    Nowy post, zapraszam › Klik!
    POZDRAWIAM! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy i pomocny post :) Również słyszał o tym, że wspomniany przez Ciebie tonik jest dobry i godny polecenia :) Może zastosuję :)

    Zapraszam http://simplybeauty-models.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo dobrego słyszę o kosmetykach z serii od Babuszki Agafii, chyba czas sie skusić :)
    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Natomiast mi spodobały się Twoje paznokcie :))Pozdrawiam Moj Blog - KLIK !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poluje na serum do rzęs ale z Regenerum :)
    Fajny kolorek paznokci :)
    Zapraszam do mnie :*
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń