poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Haul zakupowy.


Niedzielny szał zakupowy uważam za udany.
Miło w upalny dzień posiedzieć w klimatyzowanym centrum handlowym:)
Kupiłam parę rzeczy o to one..
Farba do włosów,Garnier Color Sensation,Szafirowa Czerń
Piękny kolor, urzekła mnie fioletowa poświata:)
Po farbowaniu zrobię recenzję.
Do opakowania dodano odżywkę, uwielbiam te gratisowe maluchy.
Przez długi czas farbowałam włosy Joanną o odcieniu Czarny Bez.
Farba z Joanny jest tania, ale bardzo dobra, nie przesusza włosów, pomimo niskiej ceny.
Z Garniera dawniej używałam Granatowej Czerni.

Pędzel do podkładu Yves  Rocher.
Kupiony za niską cenę, ponieważ w tej sieciówce mają promocję 50%.
Miękki i miły w dotyku, już się nie mogę doczekać współpracy:)
W tym samym sklepie kupiłam żel pod prysznic.



Żel pod prysznic Kwiat wiśni.
Pięknie pachnie, był bardzo tani, można wybierać w zapachach:)
O zapachu zielonej herbaty jest również cudowny.
Garnier Fructis Color Resist, Szampon do włosów
Czytałam wiele pochlebnych opini, ciekawe czy u mnie się sprawdzi.

Teraz trzy rzeczy niekosmetyczne.
Bluzka z Reserved 
Odcień mega ciemnego wyrazistego różu, niestety zdjęcie nie oddaje koloru.


Torebka z Carrefour'a i kostium kąpielowy z House widoczne na pierwszym zdjęciu:)
Co do stroju to trafiłam na świetną ofertę, ponieważ kosztował 30zł, polecam Dziewczyny!



6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nowości, uwielbiam żel pod prysznic Yves Rocher 'kwiat wiśni' :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torba , przecudna ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten strój kąpielowy...*w* Żel kwiat wiśni wydaje się bardzo fajny. ♥ Nowy post na blogu zapraszam <3. Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój bardzo ładny :)


    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka bardzo mi się podoba, chyba muszę poszukać podobnej. ;) a farba do włosów na pewno będzie niezłe, sama używałam kiedyś granatowej czerni, ale strasznie blado w niej wyglądałam.
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń