wtorek, 1 września 2015

Dove Intensive Repair, czy dobra dla moich włosów?

Dużo słyszałam o odżywkach z Dove, wiele koleżanek je polecało, ale również mogłam przeczytać pochlebne opinie na innych blogach.
Nie byłam przekonana co do kosmetyków tej marki, sama nie wiem dlaczego.
W końcu skusiłam się na kupno jednego z produktów, czy jestem z niego zadowolona?

Co obiecuję producent?
Odbudowuje włosy, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. Zaawansowana regenerująca technologia Dove zawiera `Fibre Actives`, które wnika w głąb włosów, żeby odbudowywać je od środka, oraz `Micro Moisture Serum`, które odżywia włosy, nawilża i pomaga regenerować ich powierzchnię od cebulek aż po same końce.

Z czym się zgadzam?
Napewno nawilża i odżywia, włosy się nie łamią.
Pojawia się ładny skręt.

Skład...
Czysta chemia i silikony. 
Sylikony nierozpuszczalne w wodzie (oczyszczenie lekkimi szamponami)
Dimethicone to syntetyczny emolient, polimer silikonowy, pozyskiwany z krzemionek, doskonale absorbuje wodę i ma dobre działanie nawilżające i wygładzające, pomaga w rozpuszczaniu pozostałych części produktu.

Amodimethicone polecany jest do włosów suchych z natury i porowatych, ułatwia ich rozczesywanie.
Znajdziemy też niewielka ilość kwasu mlekowego - Lactic Acid 

Wydajność..
Klasycznie ok.miesiąca.

Opakowanie...
Wygodne i praktyczne

Zapach...
Cudowny, a zarazem delikatny

Cena ...
Obecnie 8zł w Rossmannie

Ocena na wizażu...
4
 
Wnioskując...
Trzymam ją  30min do godziny, efekt jaki uzyskuję to miękkie, śliskie i lekko błyszczące włosy.
Nakładam ją od połowy, ponieważ może obciążyć czuprynę.
To cudo spłukuję chłodną wodą, aby zamknąć łuski włosa(co daję nam piękny blask)stosowałam, również płukankę octową, jest świetna.
Dove Intensive Repair to ideał i jeszcze raz ideał, to coś co moje  włosy  pokochały.
Niestety odżywka ta jest na wykończeniu.
Zdecydowanie kupię ponownie, ale nie teraz, ponieważ w kolejce czeka Garnier Color Resist.

Mam  jeszcze parę odżywek na oku, sądze, że za jakiś czas pojawi się druga lista zakupoholika na tym blogu:)

1 komentarz:

  1. Skoro tak zachwalasz to zdecydowanie muszę się na nią skusić! :-)

    OdpowiedzUsuń