sobota, 12 września 2015

Garnier Fructis Color Resist.

 
Uwielbiam Garniery, szampony jak i odżywki.
Dziś pora na recenzje produktów właśnie tej marki.
Szampon towarzyszy mi miesiąc, odżywka została zakupiona po zdenkowaniu Dove Intensive Repair(recenzja tutaj).

Cechy  dobrego szamponu?
Dobrze oczyszcza
Nie plącze włosów
Nie wysusza


Szampon Garnier Color Resist:
Cudownie pachnie.
Nie mam problemu z rozczesaniem.
Dobrze oczyszcza.
Jest wydajny.
Co znajdziemy w składzie?
m.in.SLS, silikon(dimethicone), witaminę PP(niacinamide)

Co daje nam odżywka?
Miękkość.
Puszystość. 
Delikatne nawilżenie.
Nie obciąża.
Kolor zachowuje dłuższą trwałość.
Konsystencja dość gęsta.

Posiadałam lepszą odżywkę z Garniera( Oil Repair 3), chociaż ta nie jest zła, mogę napisać, że jest całkiem dobra;)

5 komentarzy:

  1. Nie miałam z tej serii nic,ale z tego co pamiętam miałam z Garniera w innym kolorze odżywkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty do włosów od Garnier. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Garnier jest według mnie najlepszym produktem do włosów, ale żadnego z tej serii jeszcze nie miałam okazji używać. :) Wpadnij w wolnej chwili: ♥caroberry.blogspot.com♥. Pozdrawiam gorąco. (=

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Garniera mialam szampon goodbye damage takze dawał radę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam z Joanny i jestem zadowolona ;)
    zapraszam do mnie :*
    http://udecidedgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń