środa, 21 października 2015

Zapachowe cudo.

Długo nie pisałam, ponieważ dostałam pracę w perfumerii i całkowicie się jej poświęcam.
Miło otaczać się w zapachach Chanel, Versace czy Dior.
Moje cudowne Ibeautypharm ma także wiele innych perfum.
Dziś trochę o cudownym zapachu wody toaletowej David Beckham Intimately Woman.
Cudeńko to jest złożeniem wanilii, nut kwiatowych, piżma, kwiatu pomarańczy, drzewa sandałowego, lilii, tuberozy i  bergamotki..
Zapach jest zmysłowy, a zarazem subtelny, nie jest typowo słodki jak inne perfumy z nazwiskiem gwiazdek.
Intimately jest w miarę trwała, spryskuje się przed pracą, a po pracy dalej zapach się utrzymuje.
Flakon jest prosty, ale przepiękny, jego zawartość jest blado różowa.
Kuszą mnie również zapachy Nicki Minaj, szczególnie Pink Friday, CK In2U, albo Versace Vanitas.
Nienawidzę mega słodkich perfum, a te takie nie są.
Zachęcam do kupna tych perfum osoby, które uwielbiają świeże, subtelne i typowo kobiece zapachy.
Dłuższy wpis wkrótce:)



3 komentarze:

  1. Znam bardzo dobrze ten zapach i należy do jednych z moich ulubionych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go sprawdzić, wydaje się odpowidni i dla mnie. Ostatnio szukam czegoś nowego, ale jak zwykle mam problem z wyborem, zazwyczaj nic mi nie odpowiada. Też nie lubie słodkich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca w perfumerii musi być naprawdę ciekawa, tyle zapachów dookoła :) Tego nigdy nie miałam, ale skoro nie są słodkie to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń