poniedziałek, 2 listopada 2015

Niedziela dla włosów(4) Odwrócona pielęgnacja.

Kto powiedział, że pielęgnacje trzeba zaczynać od szamponu?
Tym razem niedziele dla włosów rozpoczęłam kremowaniem.
Co daje  mi kremowanie?
*ładny skręt
*efekt gęstszych  włosów
*uczucie miękkich włosów

Oczywiście do kremowania posłużył mi krem Isana z masłem shea i kakao, cudownie się nadaję:)
Krem potrzymałam 15min, po czym zmyłam szamponem z Kloranu.
Następnie nałożyłam na 30min Keratynowego Kallosa.
Olej kokosowy był przedostatnim produktem w tej niedzieli:)
Olej pozostał na mojej czuprynie całą noc, po przebudzeniu zmyłam go szamponem Timotei, z ekstraktem z ogórka i aloesu 2w1.
Pokochałam ten szampon ma świetny orzeźwiający zapach, no i nie plącze naszych pukli:)
Włosy wysuszyłam zimnym powietrzem :D
Pougniatałam tak aby wydobyć skręt.
A  jak wyglądał Wasz dzień dla włosów?


5 komentarzy: